{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MTB hjelm
  • #1   30. sep 2010 kigger lige med, skal selv have en ny, min anden flækkede bare..

• #2   30. sep 2010 prøv en masse forskellige, og tag den du har det bedst med og den der ser fedest ud.

• #3   30. sep 2010 Jeg synes det er skræmmende, at du overhovedet har kørt i skoven uden, det er simpelthen for dumt. Beklager men jeg føler, at det var nødvendigt at fremhæve.

Webike butikkerne kører for tiden med udalg, så hvis du bor i nærheden af en af dem, så kig forbi. De har gode tilbud på Bell, Giro og Specialized så vidt jeg husker.

• #4   30. sep 2010 på deres hjemme side kan jeg ikke rigtig funde nogle tilbud. men kunne da være man skulle kigge forbi deres butik i århus..

PS. spurgte ikke om det var dumt og køre uden hjelm, for det er det vil sådan set lige meget om det er i skoven eller hvor man køre, tror en bil med 80km/t slår håre end skov bunden.
    Og kan heller ikke se du føler det er nødvendig, da jeg nu spørg efter råd til en hjelm. så bliver din komantar menre irelevant.

Men ellers tak for tipet, vil kigge ved Webike smiley

• #5   30. sep 2010 Jeg er helt enig med Martin L. Folk uden cykelhjelm ser amputerede ud - både i skov og på landevej.
    Det kan godt være at en bil med 80km/t slår hårdt, men det gør en stillestående træstub også selv du kun kører 20km/t. Oven i hatten (eller hjelmen, høhø) kan nævnes alle de grene man ikke får bukket sig nok for. Jeg har fået en del klask på hjelmen, som jeg nødigt ville ha haft i hovedbunden. Det kvalificerer sig næsten til en udskiftning af helmut :-S

Tag ned i en biks og prøv hjelmen på hovedet. Justér stropper og hagespænde og se om du kan lide at have den på hovedet.

• #6   30. sep 2010 På crc er der rigtig mange at vælge mellem, og super priser. Det er selvfølgelig ikke lige til at prøve dem først, men læs evt foks bedømmelser af dem. Har selv lige købt 2 der fra, og er super tilfreds med dem begge.

• #7   30. sep 2010 Og så er der lige den der med at i skoven er det ik sikkert at nogen finder dig lige med det samme når du ligger med hjernemassen løbende ned over træstubben...
    Det er der trods alt større chance for på vejen...

Hjelm burde være lovkrav præcis som sikkerhedsselen i en bil.

• #8   30. sep 2010 Hvis det er pengene der er problemet, så køb en til en hund i T-hansen.

• #9   30. sep 2010 Lige omkring det der med biler og skoven.. Personligt mener jeg at risikoen for at ramme en stub er betydeligt større end at ramme en bil på vejen. Man vælter trodsalt også en del mere i skoven end man er tæt på at blive kørt ned på vejen.

Jeg er selv rigtig glad for min Giro smiley Men prøv hjælmen før du køber den smiley

• #10   30. sep 2010 Jeg var nede i den lokale cykel butik hvor jeg købt en Trek hjelm, og havede den godt nok på, men efter jeg er kommet hjem er jeg blevet lidt i tvivel, de "snore" sidder lidt træls ved ørene,

Så overvejer og køre forbi imorgen og høre mulighederne for og bytte den.

• #11   1. okt 2010 Prøv at justere stropperne. De skal samles lige under øret. Jeg har samlet mine en anelse længere nede så de ikke generer øret.

Kommentér på:
MTB hjelm

Annonce