Køb af hjul.. {{forumTopicSubject}}
Prøver lige igen.
Har en epic og skal ud i at få lavet et custom hjulsæt. Men mangler seriøst noget hjælp til hvad de forskellige ting der står betyder.
Øsnker ikke at købe noget jeg ikke kan bruge jo.
er støt på følgende som jeg er i tvivl om, hvad er forskellen på boltup og uden ??
Skal der stå noget specielt når de skal passe til Qr?
når der står saint ved en hub, er det så fordi den kun passer til shimano saint?
front hub, skal den være 15 mm ??
hvad er forskellen på 32h og 36h ??
sidst men ikke mindst, eger, skal de være koniske så at sige, eller det meget mere holdbart ta tage nogel lige nogen ??
Og og og, kender i nogen steder jeg kan købe blå eger nipler ??
nov 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Cykler: 1 Emner: 38 Svar: 478
32 og 36 h, betyder om det er en fælg til 32 eger eller til 36 eger.
det med qr, skal du bare se efter at de ikke hedder 15 eller 20 mm foran, og at de ikke hedder 12 mm bagved.
hvad har du og gøre godt med? det er næsten nemmere at vise dig et par eksempler ;o)
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 5 Emner: 69 Svar: 365
en blå fælg, blå nipler og sorte eger...
Thank´s by the way
nov 2008
Hope pro 2 (evt. i blå)
Stan's 355 fælg i sort
DT revolution eger
DT blå alu nipler
det hele kan købes på CRC, for ca 3400,- og hvis du skriver til dem kan du nok også få dem til at spænde dem op for dig ;o)
den blå fælg kan udlignes med disse: http://www.bikesdecals.com/notubes-ztr-355-decals-kit-set-for-wheel-in-blue-p-478.html?cPath=53
Håber det hjalp. :o)
nov 2008
aug 2008
Der er da blå fælge der inde
Kan hverken finde stans fælge eller blå nipler, kan jeg lokke dig til at linke her ?
Overvejede hope 2 sort hub (blå udsolgt) dt rvlt 2.0/1,8 eger og en Ns bike blå fælg, eller en tweet tweet evt..
nov 2008
nipler: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=34015 også udsolgt det havde jeg ikke lige set..
Men stans fordi de er super gode og samtidig lette, det er selvfølgelig det jeg ville have valg, og det var også bare et forslag. :o)
aug 2008
Mht nipler, hvor mange går der på et hjul, det må være 32 på en 32 h right ??
Syntes fame det hjul halløj er besværligt at finde rundt i når man ingen ting ved om det..
nov 2008
men jo det er en jungle når man ikke helt har styr på det endnu..
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.236
og stans fælge fordi de laver nogle af de bedste fælge når man tænker på hvor stærke de er i forhold til deres vægt.
Køb af hjul..