{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

Continental Race King Supersonic {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg vil gerne høre lidt erfainger om disse dæk?

Jeg har kørt 200km på mine og har lige ødelagt det ene med endten et ordentligt snakebite eller en ganske enkelt flænge.. Jeg synes ikke jeg har kørt lavt tryk...

Vil gerne høre om det ligger til dem, eller jeg godt kan bestille et nyt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Continental Race King Supersonic
  • #1   11. aug 2010 Continental dæk bliver normalt hurtigt slidt ned. Kender flere der køre med Continental dæk og de holder 2 - 3 måneder og så er de slidte efter hvor mange kilometer de køre.
    / Dillan

• #2   11. aug 2010 De er overhovedet ikke slidte... de der små lange knupper der sidder på et nyt dæk er akurat kun lige væk fra de midterste knupper inden jeg fik det splittet ad...

Vil bare høre om det er et generelt problem at siderne bliver snittet op meget let på dem.. smiley

• #3   11. aug 2010 Det har jeg oplevet hvor noget af gumien bare ryger af på en af siderne, Continental dæk er nogle af de bedste dæk efter min mening, MEN de bliver hurtigt slidt.
    / Dillan

• #4   11. aug 2010 de hedder supersonic af en årsag. de er super lette. og der er sparet her og der, og det gælder så sidevæggen.

jeg har også et sæt i 2.0 udgave. Kommer de under 2.2 bar så er de mega wobly og jeg følger dækket er ved at blive kørt af.

har det også i 2.2 tubeless. og det spiller max.

jeg vil mene du har kørt med for lavt dæktryk eftersom du også har fået snakebite.

• #5   11. aug 2010 Jeg tror såmænd ik det er snakebite... Det ligner bare... var i groft grus/kalk underlag i går, men synes slet ik jeg havde nogle episoder der kunne have gjort skade på dækket...

Mine dæk er aldrig nede på 2 bar... synes nemlig os de sejler så... Jeg tror jeg prøver et Mountain King til bagenden næste gang... synes tit jeg mangler lidt greb i bag når jeg kører på Race King

Men skal man så købe et alm Mountain King eller et protection? de har samme vægt men Protection dækket har noget der hedder Dura-skin???

• #6   11. aug 2010 har du 1-2 huller mod din fælgkant så har du et snakebite smiley

• #8   12. aug 2010 Da jeg havde 2.2 Supersonic kørte jeg 26 psi.. Det er helt klart dernede omkring de virker bedst. Continental er genrelt rigtig godt, men KUN i Supersonic og Protection, da disse er de eneste med Black Chilli compund gummi, og det dur. Håndlavet i tyskland smiley

• #9   12. aug 2010 så tror jeg at jeg bestiller sådan et Mountain King Protection i dag og ser hvad det er for noget smiley

Kommentér på:
Continental Race King Supersonic

Annonce