{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cykel fra thansen
  • #1   2. aug 2010 Hold dig væk fra Thansen når det angår cykler...

• #2   2. aug 2010 javel smiley

er det pga. dårlig kvalitet ?

• #4   2. aug 2010 Den bike der er okay efter det du siger med landevejs og standcykling

• #5   2. aug 2010 Alene det der står x-zite på afskrækker de fleste folk, der ved noget om cykler;P
    Gå efter brugt i den prisklasse..

• #6   2. aug 2010 Frederik S - men der står også SRAM som ellers plejer at få fine kommentare med fra dette forum smiley

• #8   2. aug 2010 Carsten L - det vidste jeg så ikke smiley takker for den info

• #9   2. aug 2010 det også lige så let at montere Sram X-7 på som der at bruge til kvalitetsmæssigt mere passende X-3

• Rune T
    Rune T Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 37
    #10   2. aug 2010 Mit råd her fra er klart at du skal holde dig langt langt langt væk fra thansen.
    Jeg ville nok forslå at du lægger et par tusinde ekstra, og køber en cykel som du i længden vil få mere gælde af smiley

• #11   3. aug 2010 Nu er det jo ikke lige alle som lige kan smide et par tusinde overni...
    Er den ikke udmærket til prisen og formålet?

Hvis den ikke kom fra fætter Hansen er svaret så det samme?

Hvad er der helt præcist galt med cyklen?
    Jeg står overfor det samme og overvejer en racer fra T-Hansen til kæresten - Hun ved ikke om det er noget for hende og der er ikke noget brugt til hendes prisniveau - Men Hansen har en racer til 3000 kr!

• #12   3. aug 2010 Det er selvfølgelig et frit land, hvis i VIL købe cykler i THansen,Bilka, Harald-Nyborg eller den såkaldte cykelkonge, så er der firt slag smiley

I får til gengæld lige nøjagtig det alle andre fraråder, der er selvfølgelig en grund til at de sælger til de priser de gør....

Selvom nogle af delene har de "rigtige" navne, så er mange andre i en gang øregas, af billigste, ja kinagrej kan man ikke kalde det, for stort set alt laves derude, men kvaliten eller måske kvalitetskontrollen komme ikke på højde med de cykler som sælges, defor der er en prisforskel, og ok, skal i bruge cyklen et par måneder, så er de sikkert gode nok, for derefter at blive smidt ud...valget er i sidste ende jeres, i spøger herinde, og folk deler af deres erfaringeer...thats it...

• #13   3. aug 2010 den er virkelig klam og ulækker den der smiley hold dig fra det .

• #14   4. aug 2010 Jeg spørger også bare fordi der ikke rigtig kommer noget konkret andet at det er noget billigt l... kvaliteten er dårligt osv!

Men hvad er der helt præcis skidt med den... Går den i 2 stykker, cykler den skævt, knirker og rasler den?

Der er jo ingen der kommer med en erfaring.. kun holdninger?

• #15   4. aug 2010 Hej Kim

Jeg synes ikke det er holdninger, men facts, hvert fald fra undertegnede.

f.eks købte naboen en xcite MTB, september sidste år, den står nu som affald, da geardroppet er knækket,rustet væk,kæden er rusten,gear og bremsewire sidder fast, og butikken siger bare dårlig vedligeholdelse..bare for at ta' et eksempel.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men f.eks i Kbh, slår det mig,at alle de cykler som står rundt omkring, og bare er skrald, stort set alle er fra de omtalte firmaer, det er folk som har indset deres fejl, sætter lortet og melder den stjålet, så de kan få lidt penge tilbage og købe en rigtig cykel.

Jeg medgiver at kvaliteten fra de firmaer er steget gennem årene, men cyklerne er ikke beregnet til det danske klima, men til østen hvor luftfugtighed og salt ikke er aktuel.

Men valget er i sidste ende dit smiley

venlig hilsen
    Leif

• #16   4. aug 2010 Jeg vil da godt lige slå fast at jeg kom herind for at høre jeres meninger så dem skal i endelig ikke holde tilbage smiley Jeg holder mig fra hansen cyklen hvis i siger det for jeg har ikke ret meget viden om dette område. Tilgengæld forventer jeg også i holder jeg fra de højtalere jeg mener er skrammel, hvis i spørger om det på hifigalleri, for der har jeg meget mere erfaring smiley

• #17   5. aug 2010 Tak Leif L... Det var rart at høre noget konkret smiley

• #18   5. aug 2010 der er jo en grund til at de cykler som ligger til skrald på lodsepladsen, er busetto, greenfield, X-zite og hvad fanden de kalder dem. Finishen er ikke god nok. Det rækker tit og ofte i andre lande men i Danmark kræves der en hvis standard pga. lige nettop vores klima som er rigtig hårdt ved cyklerne: Lugt, salt, generelt skiftende temperaturer. Jeg har renoveret en busetto for en fra min klasse. Det var fandeme noget makværk. Gaflen sad fast og den blev poleret ren for rust. V-bremserne kunne næsten ikke sidden på de dertil indrettede tapper fra stellet, fordi de var flere millimeter for stor og gevindet var skruet over. alt var galt og det tog flere timer at redde lortet ud, men de ser flotte ud med deres
    Deore LX (MTB) gear og (fake) højprofilshjul.

• #19   5. aug 2010 køb den hvis udseendet er nok for dig.
    nb. men den ser ikke særlig flot ud når alt er iret(staves) og rustet...

• #20   5. aug 2010 hehe busetto mtb'ere kommer med et klistermærke lige bag frempinden hvor der står: not for offroad use!
    på en MTB, what!?!

havde en greenfield for 10år siden, heldigvis blev den stjålet!
    var gennemrusten efter 6 måneder, til trods for normal brug-WD40-cykelkælder
    piece of sh*t

• #21   5. aug 2010 haha, ja det kan jeg faktisk godt huske at der stod haha. Det med rust ...det noget der plager dem alle sammen. De er cykelverdens LADA. Det er ikke gode nok til Danmark fordi de er for dårlige.

Kommentér på:
cykel fra thansen

Annonce