{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Lars w
Lars w
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 9

CUBE litening teamline {{forumTopicSubject}}

Hej - har kig på den brugt CUBE i guloggratis(link fjernet) Den koster 9000 men jeg er ikke erfaren nok til at vurdere pris og komponenter. 10 speed sram compact ved jeg ikke hvor befinder sig på stigen med 105, ultegra og dura ace mv. ?? Yderligere er jeg i tvivl om stelstr. udfra billedet ligner det en 56, men sælger siger 58 og at cube er små i størrelserne ???. Nogen der vil kloge sig lidt på om dette er et ok. køb og om stelstørrelse på cube er mindre - kører pr. på en Radon str. 58, alu 7005 - er det samme str. som cube 58 ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CUBE litening teamline
  • Lars w
    Lars w Tilmeldt:
    jul 2010

#2   14. jul 2010 så det vil sige at stellet: HPC carbon ultralite composite tube2tube, som cyklen er udstyret med altid er en størrelse mindre end angivet, 58 =56 usw. ? Mærkligt fænomen, så tror da f..... at det med stelstr. er en videnskab hvor slev de grundlæggende udgangspunkter flytter sig...soom f.eks at str. 58 = 56 !

• #4   14. jul 2010 Min Cube, som er en størrelse 56, svare til 54 i specialized smiley

• #5   14. jul 2010 Specialized angiver f.eks deres stelstørrelse på et slooping stel som størrelsen den svarer til i et alm stel. Ellers ville det jo gå helt galt, så ville folk købe en alt for stor cykel.....

• Lars w
    Lars w Tilmeldt:
    jul 2010

#6   15. jul 2010 Enig i " ellers ville det jo gå helt galt" og det er jo netop det der sker når cube ikke gør som specialized. Nå men øv øv, cykelen bliver sgu nok for lille da jeg er 183 med lange arme.

Kommentér på:
CUBE litening teamline

Annonce