Cube LTD Comp VS. Cube LTD Pro {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg skal have min en mtb der skal bruges til at køre på arbejde med hver dag plus nogle ture i skoven en gang i mellem
Jeg får sat nogle smallere dæk med asfalt stribe på så den er lidt mere behagelig at køre på i byen, men det er selvfølgelig med knopper på i siderne så den kan bruges i skoven
Jeg har så fundet frem til en Cube LTD Comp som jeg synes virker rigtig fed og hvor jeg synes at man får noget for pengene.
Jeg ved så bare ikke om jeg skal købe pro udgaven i steder for. Den eneste forskel jeg kan se på de to cykler er forgaflen:
Comp = Rock Shox Dart 3 100mm, PopLoc
Pro = Manitou Minute LTD 100mm, Air Assist, Remote-Lockout
Mit spørgsmål er så om det kan betale sig at give 700,- for Pro udgaven for at få den anden forgaffel ?
(Som i nok har gætter er jeg helt grøn inden for mtb)
sep 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Cykler: 12 Emner: 187 Svar: 757
jul 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
Nu køre jeg rundt på en MBK Cheyenne som er 5 år gammel og efterhånden har udtjent sin værnepligt (for 3 år siden..), så nu vil jeg have en "rigtig" cykel
jul 2010
Jeg har bare desværre først råd til den i næste måned, men min cykelhandler vil ringe og få en hjem så jeg har den først i næste måned
Jeg skal forøvrigt have den i hvid/blå farven da det er langt den fedeste synes jeg
nov 2008
Følger: 1 Svar: 1
Jeg har selv lige bestilt en Cube LTD Pro til 6399,-
jul 2010
Cube LTD Comp VS. Cube LTD Pro