{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canyon mtb bikes
  • #1   20. jun 2010 Mega...
    Mini...

Eller måske Medium -vælg selv..

• #2   20. jun 2010 Deres str. M er ok store i stellet.

Hvilken cykel har du kig på? Jeg har bestilt en Grand Canyon CF 8.0 som kommer i næste uge smiley

Se f.eks. http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/specs.html?b=1807.
    Der er str. M opgivet til 18,5".

Jeg er selv 180 cm høj og skal klart have en str. M. Har været i Randers i deres showroom og prøve størrelsen.

• #3   21. jun 2010 Kristian J

hehe

• #4   21. jun 2010 har kigget på en yellowstone har ik råd til de andre xD

• #5   21. jun 2010 nicolai jeg er 173 hvor lang op skal dit sadel så op?(:

• #6   21. jun 2010 Du kunne jo også bruge deres "Perfekt Position System" ? Det var da det letteste hvis jeg selv skal sige det.. Kig lige under billedet af cyklen når du er inde på deres site, der kan du trykke på "Farve" og "Perfekt Position System".. smiley

Ellers nogle fede cykler de laver Canyon smiley

• #7   22. jun 2010 Min cykel kommer med UPS idag. Når jeg lige får samlet den, så skal jeg nok svare dig på det smiley

Cykler sikkert hele dagen, så der kommer nok et svar engang i aften, hvis alt går godt smiley

• #8   22. jun 2010 Så fik jeg min bike (billeder tilgår i næste uge). Fuck man - det har bare været den bedste cykeltur EVER!

Min sadel står på punkt 7 ud af 9 på min Ritchey VCLS saddelpind. Se her: http://www.canyon.com/img/accessories/15380_img_product.jpg

Og jeg er som sagt 180 cm, så jeg er ret sikker på at du også skal have en str. M når du er 173 cm.

Fik jeg sagt at jeg er lykkelig? smiley

• #9   23. jun 2010 nicolai,
    tror du også jeg skal have en str. M jeg er 188 cm

• #10   24. jun 2010 jakob F: det ved jeg sgu ikke.

Jeg vil anbefale alle, at prøve en cykel, inden man køber den. Man får nok ikke lov til at køre en tur i skoven, men bare lige det at komme op at sidde på den, betyder også meget. Når man køber en dyr cykel, så er det mindste man kan gøre da, at være sikker på man får den rette størrelse.

Jeg holder til i Esbjerg de næste 3 uger. Derefter er jeg i Aalborg. Hvis der er nogle af jer, som vil prøve min str. M for at se om det er jeres størrelse.

• #11   24. jun 2010 Nu er vi alle forskellige...

kort overkrop lang overkrop. korte ben lange ben osv...

En størrelse M til en person på 188... så må personen have den korteste overkrop og de længeste ben...

Jeg er selv 175 og køre på en large rivette som er ret lang i overrøret.

Eneste råd Shinez skal lytte efter er at tag ud og prøv en tilsvarende cykel. er der ingen Canyon i nærheden. Så prøv at se hvordan canyon's geometri er. (det vigtigste længden på overrøret) og så find nogle der har samme mål.

• Kim *
    Kim * Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 87
    #12   25. jun 2010 Jeg er 187cm og har str. L i Grand Canyon AL MTB, - men var i tvivl om M eller L....valgte L som er ret stor i det...men prøv deres PPS system og du har en ide...men ellers prøv en inden køb. Ki

Kommentér på:
Canyon mtb bikes

Annonce