Ny begynder racer til en entusiast :) {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg kigget på cykler i to dage og skal altså snart have mig en. Jeg leder efter en racer cykel jeg kan blive rigtig glad for. En der holder og gør de lange ture lidt sjovere Har lige solgt min motorcykel og har derfor alt for mange penge. Men havde ikke tænkt mig at bruge alt for meget her til min første racer, i tilfælde af at jeg ikke forbliver bidt af idéen. Men kan simpelthen ikke finde ud af det.
Please hjælp mig lidt. Tror at mit maks er på 3-6000 her til start. Så kan jeg altid se sporten lidt an og så købe noget bedre end anden gang. Men hvis der er et super tilbud der ude jeg ikke har fået øje på må i da gerne lufte det for mig
Håber i kan hjælpe en ung fyr der er ved at omlægge sin livsstil og som ikke ved nok om cykler
Håber på evt link til annoncer hvori der er hvad jeg søger jeg bliver sku lang i hovedet af at kigge så meget. For så meget forstand har jeg heller ikk på det desværre.
På forhånd tak. Vil løbene besvare kommentar og indlæg
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 14 Cykler: 1 Emner: 268 Svar: 1.843
Mon ikke et emne er nok ???
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 14 Svar: 75
apr 2010
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 24
Du skal op i en 8000 + før du får noget bedre hos en forhandler. Ellers skal du købe en brugt.
apr 2010
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 51 Cykler: 6 Emner: 66 Svar: 1.709
Fedt du vil køre noget race. som den "entusiast" du er, må du nok også vide, at et budget på 3-6000 er stramt, men du kan jo lige smide dine mål ind her, så kan vi andre jo kigge lidt omkring på nettet og give dig svar, hvis vi falder over noget.
maj 2010
Den skal selvfølgelig bare være så god som mulig for de penge jeg nu har tænkt mig at bruge på det. Skal jo ikke cykle Le Tour De France. Men en tur til Ebeltoft fra Århus af (50 km) og til bage igen skulle det da gerne blive til en gang om ugen eller sådan noget Der er altså tale om ca. 200 km om ugen da jeg også skal bruge den i hverdagene
feb 2006
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11
apr 2010
maj 2010
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 11 Cykler: 2 Emner: 24 Svar: 98
maj 2010
Ny begynder racer til en entusiast :)