{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Nicolaj O
Nicolaj O
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Valg af mbk {{forumTopicSubject}}

Goddag!
Jeg skal have ny cykel, der skal køre mig ca. 7 km. frem og tilbage hver dag. Jeg synes godt om mbk's design og de ligger inden for det maksimale budget på 5000. Men nu er der jo så en del forskellige modeller og årgange til forskellige priser, så hvad kan bedst betale sig?

Disse skal købes på nettet:

(link fjernet)

http://www.netcyklen.dk/shop/mbk-black-concept-184p.html

(link fjernet)

Disse to kan købes hos den lokale cykelhandler

(link fjernet)

http://www.fricykler.dk/default.aspx?id=12&productid=PROD250&GroupID=GROUP15

Så helt konkret er mit problem jeg ikke kender forskel på de forskellige geartyper, hvor meget "Shimanos alfine 8 gear" er bedre end de andre og andre forskelle mellem årgange (ud over design)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af mbk
  • Nicolaj O
    Nicolaj O Tilmeldt:
    jun 2010

#1   13. jun 2010 Den skal bruges til kørsel i byen og derfor mente cykelhandleren at indvendige gear ville være nok, da de var mindre "vedligeholdelsesfri".

• #2   13. jun 2010 Jeg tror jeg ville tage den første du linker til, trods det at dem med det orange/røde på selvf er meget fedt, men jeg synes ikke at rulle bremser er at anbefale så bille råde dig til at nuppe en af dem med skiver. evt nu hvor dit budget er lidt stramt så prøv at se om også du kan få råd til nogle særme, da du nok vil værdsætte det en regnvejrsdag på 7km smiley

• Nicolaj O
    Nicolaj O Tilmeldt:
    jun 2010

#3   13. jun 2010 Okay, tak for det råd smiley Havde også selv overvejet det med bremserne lidt men synes det er meget forskellige meninger man finder rundt omkring på nettet..
    Ja, skærme, lås og støtteben skal der til ingen tvivl om det smiley

• Nicolaj O
    Nicolaj O Tilmeldt:
    jun 2010

#4   13. jun 2010 Hvordan er netcyklen i forhold til cykelexperten?

Cykelexperten ser generelt dyere ud med fragt på 399, skærme 250 kr
    Hvor netcyklen tager 150 for fragt og skærme.
    Så ligner det jo at jeg næsten lige så godt kan tage 2009 modellen fra netcyklen, hvis service generelt er lige god smiley

• #5   13. jun 2010 Mht, til service fra deres sider kan jeg desværre ikke hjælpe dig, men hvor god er du til at passe på dine ting, for hvis du er ordenlig ved din cykel for du formegentlig aldrig brug for dem igen

• Nicolaj O
    Nicolaj O Tilmeldt:
    jun 2010

#6   13. jun 2010 Den kommer til at stå inde om natten så håber på den kan holde en del år. Nu er jeg ikke den store cykelmekaniker selv så har tænkt på at smide den ned til en lokal cykelhandler en gang imellem for at få gearet smurt og sådan lidt..

• Nicolaj O
    Nicolaj O Tilmeldt:
    jun 2010

#7   13. jun 2010 Var mest hvis der var skræk historier fra en af de to..

Kommentér på:
Valg af mbk

Annonce