{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er dette et godt køb?
  • #1   11. jun 2010 Jeg ville tage den der, pga de udvendige gear alene. Men det ved du nok allerede! smiley

• #2   11. jun 2010 Personligt ville jeg mene det var dyrt. Og jeg tror ikke på de oplyste priser i hverfald ikke "normal prisen" . (Detter er min personlige holdning)
    Hvis vi snakker ca 5K havde jeg valgt

Rivette S2-2 (8udvendig gear og skivemrems) eller
    Rivette S2-1 (1 gear og skivebrems)

• #3   11. jun 2010 Hvad skal den bruges til? af kørsel. Ville mene at 24 gear er al for mange til "alm brug" Men det er jo også op til personen.

• #4   11. jun 2010 den er bare til by køresel. men det skal være en sports bike

• #5   11. jun 2010 og gerne med skive eller rulle bremse

• #6   11. jun 2010 hvorfor ikke Harald Nyborg eller T Hansen - så kører det for dig smiley

Nej spøg til siden, Cykelkongen er en krejler i mine øjne, ingen af de såkaldte markedspriser/førpriser/detailpriser har noget på sig, ud over det er butikken ikke seriøs, at prøve at sælge en str 54 cm til personer på 160 cm.......!!!!!

Som du ser har jeg ikke høje tanker om "cykelkongen" og produkterne derfra, du er v æ s e n t l i g t bedre stillet med en f.eks MBK eller andet fra stort set alle andre end krejleren fra Slagelse.......

f.eks er her et stort udvalg:
    (link fjernet)

Ps: er ikke ansat eller har noget som helst med cykeleksperten at gør, det er bare en side med mange cykler, mange andre forhandlere kan sælge di en cykel, og der kan sikkert forhandles om prisen mange steder smiley

• #7   11. jun 2010 okay mange tak

• #8   11. jun 2010 Hej
    Skal lige indskyde det er MIN mening, der er sikkert mange som er totalt uenige smiley og er glade for deres cykler fra "cykelkongen" alias kong smart , grillkongen,solkongen etc etc etc så i sidste ende er det jo op til folk selv smiley og sådan skal det vel også være.

Leif

Kommentér på:
er dette et godt køb?

Annonce