817 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "er den pengene"
Er den pengene værd?
Hej hej, Jeg vil høre jeres mening om denne cykel og om den er prisen værd. Den skal bruges til lidt bykørsel max 10 km om dagen et par gange om ugen. Sætter pris på alt input og alle meninger :)...
Hej hej, Jeg vil høre jeres mening om denne cykel og om den er prisen værd. Den skal bruges til lidt bykørsel max 10 km om dagen et par gange om ugen. Sætter pris på alt input og alle meninger :)...
Skrevet af: Johnh - 26. jun 2012
Cannondale - er den pengene værd?
Jeg overvejer at skifte min cykel ud med en full suspension. Ikke nødvendigvis nu og her, men måske på sigt. Lurede lidt på den her, og jeg tænkte på om den er pengene værd, hvis man evt. valgte a...
Jeg overvejer at skifte min cykel ud med en full suspension. Ikke nødvendigvis nu og her, men måske på sigt. Lurede lidt på den her, og jeg tænkte på om den er pengene værd, hvis man evt. valgte a...
Skrevet af: The Artist formerly known as Trekman O - 30. jul 2015
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Moving out cleaning 800 kr.
- Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
- Hanging curtains 800 kr.
- Fjerne tag på carport 2.000 kr.
- Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
- Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 12 Cykler: 4 Emner: 61 Svar: 311
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 12 Cykler: 4 Emner: 61 Svar: 311
apr 2007
Følger: 68 Følgere: 68 Cykler: 6 Emner: 136 Svar: 1.275
er den pengene værd