Cube Acid - Stjålet i Herning {{forumTopicSubject}}
Hey Guys ! ..
Så blev det min tur til at opleve vores alle's største frygt - min cykel er blevet nakket ! ..
Det er sket ved Erhvervs Akademiet på Gl. Landevej i Herning i Tidsrummet fra 8.10-14.10 idag d. 17.05.2010.
Kendetegn:
- Cube Acid 20"
- White/Candy Blue
- Rock Shox Reba SL 80mm
- Shimano XT Krank + Klikpedaler
- Hvide BBB Håndtag
- Matsort Merida dunkholder
- BBB Chainstay
- Abus Lås
Håber der er nogen som hører eller ser noget, tyveriet er meldt til politiet, men har endnu ikke snakket med forsikringen - nogen der har erfaring med hvordan dette skal meldes mht. ekstra udstyr osv. har kun en indbo forsikring ?
På forhånd tak
sep 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Cykler: 9 Emner: 6 Svar: 196
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.370
Hvor f*nden er Herning ?!
ej, men det er sku' nederen at få stjålet sin bike.
jan 2008
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 15 Svar: 78
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 15
Din indbo skulle gerne klare det, du skal højst sansynlig udfylde en formular på nettet via dit forsikrings selskab. her skal du udfylde cykelmodel og eventuel ekstra udstyr og beløb på disse. der vil også blive spurgt efter type nr på den godkendte lås der selvfølgelig var monteret på din cykel.
husk at dit forsikringsselskab kan kræve at du vedlægger kvitteringer på alle de anmeldte dele.
Fik min cykel stjålet midt i december og havde mine forsikrings penge inden det nye år. så det skal nok gå.
Jonas.
jan 2008
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 15 Svar: 78
Mit største problem er at jeg har købt mange af de eftermonterede dele brugt og at der derfor ikke er kvitering på det hele - jeg har billeder fra weekenden der evt. ka' bruges som dokumentation for de eftermonterede dele, tror i forsikringsselskabet æder den ?
På forhånd tak
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 60 Svar: 1.124
Cube Acid - Stjålet i Herning