{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke pedaler? - MTB
  • #1   6. maj 2010
    Jeg har alle dage kørt med XTR pedaler og har for nyligt købt et sæt Egg Beater 2 Ti pedaler, fordi XTR'erne var blevet for tunge.
    Men for faen jeg fortryder at ha købt Egg Beaterne, mage til lort skal man lede længe efter! smiley

Egg Beaters er svære at komme i, de føles somom de ikke griber godt nok om klampen og det er svært at mærke hvornår man er løsnet fra pedalen...

Look Quartz er noget bedre hvad angår funktionalitet end Egg Beaters, men stadig ikke lige så nemme at omgås, som XTR. Vægten er derimod væsentligt lavere end XTR pedalernes vægt.

Mit råd er at gå efter et sæt XTR, bedre pedal fåes ikke, hvis man kun ser på funktionalitet... smiley

• #2   6. maj 2010 Look bliver ikke ked af at køre med.. det er en fed pedal. afviser mudder super godt. har aldrig haft problemer med at klikke i.

• #3   6. maj 2010 TIME smiley de er alt alt alt for nice at kører med, sidder rigtig godt til foden. bedste pedal jeg har kørt med.

tidl. kørt med: XTR og Eggbeater

• #4   6. maj 2010 Ja, Time! Det holder virkelig godt og så er de fede! smiley

Er stille og roligt skiftet over til time både på MTB og race. smiley

• #5   6. maj 2010 Kan se i kører med Time Atac XS smiley Så de er også skrevet på listen over overvejelserne.

Egg Beaters er streget til fordel for Time, men vil gerne have flere inputs smiley

• #6   7. maj 2010 look Quartz synes jeg er rigtig fede, har tidligere kørt med egg beaters,, hvilket jeg ikke følte mig til rette med, og kan ikke huske om det var xtr med det var nogle spd pedaler og dem kunne jeg heller ikke finde mig til rette med,,
    time ser lovende ud og har ladet mig fortælle de holder lidt længere end deres konkurenter..

lige mit input til dig søren R

• #8   7. maj 2010 Det lyder som om der ikke at andet at gøre end at prøve dem ved den lokale smiley
    Tak for inputs smiley Så må vi se hvad mine fødder siger.

• #9   7. maj 2010 Du går ikke galt i byen med hverken xtr time eller look... shop glad smiley

• #10   7. maj 2010 Søren R
    Jeg kan kun anbefale crankbrothers Eggbeater, har kun haft gode erfaringer med dem, de virker bare, plus at de er lette i forhold til andre pedaler der er på markedet.

Rasmus R
    Jeg har aldrig haft problemer med mine eggbeater pedaler, det tager split sekund, når jeg hurtig skal på cyklen og bare afsted, skoen sidder fast med det samme! De første par gange skal man nok lige øve sig lidt og derefter bliver man rigtig glad for dem...

• #11   7. maj 2010 Så må jeg nok hellere også prøve dem. Umiddelbart står det mest mellem egg beater og time. Sytes bedst om deres design smiley Men funktion frem for design smiley

• #12   7. maj 2010 I starten synes jeg det var svært, men når du først har prøvet et par gange, så er det meget enkelt...

• #13   7. maj 2010 Egg-beater helt sikkert, fantastisk mud clearence og man kan altid klikke i, og så ser de jo bare lidt federe ud end alt det andet plastik smiley

Kommentér på:
Hvilke pedaler? - MTB

Annonce