1.513 visninger
|
Oprettet:
Klistermærker Spingergy FCT {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg overvejer at pille klistermærkerne af mine Spinergy hjul, da de så vil passe bedre til min cykel. Jeg er bare bange for, at jeg vil komme til at fortryde det, hvis de en dag skal sælges igen.
Jeg har søgt rundt omkring, også på engelske hjemmesider, men jeg kan ikke finde nogle steder, hvor de sælger Spinergy klistermærker.
Så jeg ville lige høre, om det er muligt at købe nye klistermærker til dem og evt. hvor?
jul 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 10
Du kan få dem på Ebay her er et link til dem, men jeg har ikke undersøgt om det er de billigste.
http://cgi.ebay.co.uk/Spinergy-Bike-Wheels-Decal-Stickers-kit_W0QQitemZ150405082543QQcmdZViewItemQQptZUK_sportsleisure_cycling_bikeparts_SR?hash=item2304d76daf#ht_1404wt_939
Fede hjul ellers, overvejer selv at købe et set, er du glad for dem?
Hilsen Kasper
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 40 Svar: 199
jul 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 10
Men nu må jeg se om økonomien er til det i år, eller om det først blive til næste år! Så er jeg færdig med studie og der skulle gerne trille lidt penge ind. Men indtil jeg finder ud af noget så kan jeg vel godt klare mig på mine Zero, som lige har fået nye keramikske lejer. Dem er jeg nu glad for.
2 måneder mere så kan jeg komme ud, Er i Rusland pt. så sidder hverdag og kigger på billeder af mine cykler og tænker fuck!
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 40 Svar: 199
Klistermærker Spingergy FCT