943 visninger
|
Oprettet:
Oprettelse af cykel {{forumTopicSubject}}
Igår fik jeg afvist min bullit, fordi jeg havde vist billeder af opbygningen og ikke kun af den færdige cykel - fair nok, jeg havde ikke fulgt reglerne til punkt og prikke.
Idag har jeg oprettet den efter reglerne - indsat flere billeder end der står i reglerne og der er info under hvert enkelt af de punkter der er påkrævet. ALLIGEVEL får den afvise-point??? Hvad sker der? Kn....r folk herinde fluer før morgenmaden eller hvad?
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 11 Svar: 338
Kan godt forstå dig, for tit kommer der en eller anden vild carbon bike med 4 uskarpe billeder og 4 linjers tekst ind. Kun fordi det er en dyr vild cykel. hvis det var en thansen cykel med det samme ville den blive sparket så hårdt ud..
maj 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.666
maj 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.666
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Cykler: 2 Emner: 37 Svar: 63
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 2 Svar: 182
Jeg kan godt forstå du undre dig, dobbeltmoralen vil ingen ende tage mht. at stemem 1 cykel ind...
Jeg ved godt det er en subjektiv vurdering, men jeg ser da at folk siger velkommen, fed cykel til en med 1-3 billeder, og for derefter at skive afvist til andre med 5 billeder, fordi de vil have flere.....
Personligt forstår jeg ikke at når folk kan tage 3 billeder...hvorfor kan man så ikke tage 6 eller flere? er det for svært? besværgligt? gider man ikke? som sgt forstår det ikke...
Mht til tekst, her er en million cykler, mange måske magen til ens egen, man kan altså ligefrem se hvordan en tekst kan tage sig ud...alligevel er det også en stort problem...selvom det absolut ikke er hvarken raketvidensskab eller det som kommer tæt på
Så alti i alt er det en blanding af alt, men hvis folk ville sætte 5-10 billeder af cyklen og delene, og skrive en faktuel tekst, så er det kun r-vhullerne som afviser
Leif
Oprettelse af cykel