{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Oprettelse af cykel {{forumTopicSubject}}

Igår fik jeg afvist min bullit, fordi jeg havde vist billeder af opbygningen og ikke kun af den færdige cykel - fair nok, jeg havde ikke fulgt reglerne til punkt og prikke.

Idag har jeg oprettet den efter reglerne - indsat flere billeder end der står i reglerne og der er info under hvert enkelt af de punkter der er påkrævet. ALLIGEVEL får den afvise-point??? Hvad sker der? Kn....r folk herinde fluer før morgenmaden eller hvad?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oprettelse af cykel
  • #1   15. apr 2010 Nu er det heller ikke fordi der står vildt meget om cyklen i teksten, så det er med 100% sikkerhed derfor nogle afviser den.. billederne er hvert fald fine. skriv noget mere, som hvor meget vandring bag og for skive størrelse på bremserne, pedaler ovs..
    Kan godt forstå dig, for tit kommer der en eller anden vild carbon bike med 4 uskarpe billeder og 4 linjers tekst ind. Kun fordi det er en dyr vild cykel. hvis det var en thansen cykel med det samme ville den blive sparket så hårdt ud..

• #2   15. apr 2010 Spis en kiks og smil til verden Peter. Den skal nok komme ind smiley

• #3   15. apr 2010 Men folk vil simpelthen have så meget latterlig tekst. Det letteste er bare at give dem det, men for fanden da, slap lige af folkens! Så længe de basale dele er beskrevet og billederne er gode, så skal jeg nok stemme dig ind.

• #4   15. apr 2010 Jeg tror folk gør det fordi de "Kan" eller har muligheden for at afvise. Se feks. min trial lige under din bullit den fik også en del afviser før den kom ind. men den kom ind i første forsøg alligevel.

• #5   15. apr 2010 hej

Jeg kan godt forstå du undre dig, dobbeltmoralen vil ingen ende tage mht. at stemem 1 cykel ind...

Jeg ved godt det er en subjektiv vurdering, men jeg ser da at folk siger velkommen, fed cykel til en med 1-3 billeder, og for derefter at skive afvist til andre med 5 billeder, fordi de vil have flere.....

Personligt forstår jeg ikke at når folk kan tage 3 billeder...hvorfor kan man så ikke tage 6 eller flere? er det for svært? besværgligt? gider man ikke? som sgt forstår det ikke...

Mht til tekst, her er en million cykler, mange måske magen til ens egen, man kan altså ligefrem se hvordan en tekst kan tage sig ud...alligevel er det også en stort problem...selvom det absolut ikke er hvarken raketvidensskab eller det som kommer tæt på smiley

Så alti i alt er det en blanding af alt, men hvis folk ville sætte 5-10 billeder af cyklen og delene, og skrive en faktuel tekst, så er det kun r-vhullerne som afviser smiley

Leif

Kommentér på:
Oprettelse af cykel

Annonce