{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.451 visninger | Oprettet:

Emil h
Emil h
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

Service, dele til cykel købt online? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer rigtig meget at købe denne cykel her, jeg vil godt nok helst købe en cykel hos en forhandler i min by i stedet for over nettet. Jeg tænker på hvis nu der er en fejl på den, hvis der er noget der går i stykker og der stadig er garanti på. Også nu når der skal skiftes dele ud, om jeg så bare kan gå ned til en hvilken som helst cykelhandler og få den ordnet der?

https://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=1763

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• En lille panel skal males 205 kr.
  • Udluftning af gulvvarme 500 kr.
  • Rengøring af Lejlighed/Værelse 1.500 kr.
  • Utæt dør/dør binder 1.500 kr.
  • Ophæng af gardiner og fladskærm 500 kr.
  • Skift af tag 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Service, dele til cykel købt online?
  • #1   8. apr 2010 Følger lige med smiley

• #2   8. apr 2010 Den lokale burde kunne ordne det hele på cyklen, men selvfølgelig ikke på garantien....

• Emil h
    Emil h Tilmeldt:
    jan 2009

#3   8. apr 2010 Vi har nemlig ikke bil, så jeg har ikke rigtig mulighed for at få cyklen fragtet til randers når jeg selv bor i hjørring. Det vil også være rigtig bøvlet og trælst hvis man skal til at sende den tilbage

• #4   8. apr 2010 Sådan er det jo at købe på nettet.

• Emil h
    Emil h Tilmeldt:
    jan 2009

#5   8. apr 2010 Ja det er det vel. Jeg har godt nok meget lyst til at købe den alligevel, for den cykel er langt bedre end dem jeg kan finde til de samme penge i alle de cykelforretninger der er i byen.

• #6   9. apr 2010 nop tror bestemt ikke der er nogle forhandlere der vil give garanti på den men tag da ned og og få et godt tilbud på cyklen ved en forhandler man kan oftes prutte den 8 eller 10 procent ned i pris hvis den ikke er sat på tilbud i for vejen.

• Emil h
    Emil h Tilmeldt:
    jan 2009

#7   9. apr 2010 Det kan jeg desværre ikke da det ser ud til at de kun kan købes online.

• #8   9. apr 2010 Jeg har bestilt cykel hos Canyon for nogle uger siden... Hvis den kommer i dag, overholder de tidsfristen på uge 14... men det tvivler jeg godt nok på at den gør nu smiley Der kommer en beskrivelse af handlen når jeg engang har den hjemme i folden smiley

• Emil h
    Emil h Tilmeldt:
    jan 2009

#9   9. apr 2010 Det vil jeg meget gerne høre om henrik (:

Jeg ved ikke rigtig om jeg skal have en s eller en m, inde på canyon's side har jeg prøvet at skrive min højde vægt osv osv og der står jeg skal have en s. Jeg har været ude ved heide cykler og de sagde jeg skulle have en m, så jeg ved ikke lige hvad der er bedst at vælge?

• #10   9. apr 2010 Altså 90% herinde vil nok sige en S... De vil hellere have en lidt for lille end for stor... Jeg vil helst have en der passer... og findes det ikke, tager jeg næste størrelse opad... Jeg tror Canyons Bike Fit Calculator passer ret godt... Men nu har jeg os både lange arme og ben så for mig passer det godt at gå lidt op i stedet for lidt ned, når man ikke kan få det eksakte....

Men du skal nok få at høre når den er landet og jeg har den samlede bedømmelse af det... Det er ikke alt for positivt indtil videre... Håber da det blir rettet op smiley

• #11   9. apr 2010 HUSK at en small i et mærke har samme størrelse som en small i et andet mærke.

• #12   10. apr 2010 Jesper J

mener du ikke at det ikke altid er samme størrelse i et andet mærke ?

Emil H

jeg vil gætte på at den butik du var nede hos kun havde mtb cykler i medium...

• #13   10. apr 2010 Gustav. Jo jeg glemte lige et "ikke", sorry.

• Emil h
    Emil h Tilmeldt:
    jan 2009

#14   10. apr 2010 Gustav V. Goss - Ja de havde i hvert fald ikke en small hjemme smiley Jeg bestiller en medium, det er en 18.5" den skulle jeg nok kunne passe.

Kommentér på:
Service, dele til cykel købt online?

Annonce