{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Henrik M
Henrik M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Canyon vs Battaglin {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have en ny racer til foråret og bikebuster har lige sat en lækker cykel på tilbud:
http://www.bikebuster.dk/detaljer/120566.html#?utm_source=Mailtool&utm_medium=email&utm_campaign=91393
jeg har også overvejet den her fra Canyon:
http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/specs.html?b=1819
Kom med et bud på hvad I ville vælge og hvorfor.

Jeg har handlet med begge udbydere, så jeg behøver kun rå vurdering af cyklerne.

MVH

Henrik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canyon vs Battaglin
  • #1   17. feb 2010 Selvom jeg var rigtig glad for min Battaglin, må jeg sige at du burde gå efter en Canyon her..

Hos Canyon får du:
    2010 modeller af Ultegra, Aksium og diverse komponenter
    En ramme der har vundet flere tests!

Ultegra SL er en rigtig fin gruppe, og jeg har selvfølgelig aldrig prøvet den Battaglin ramme men det der er en af de afgørende forskelle ved mit valg er at du her får et sæt Mavic Aksium 10', som er et suuuuuper godt kvalitets-pris hjul, og som jeg selv bruger til træning! På Battaglinen får du er for mig, rimelig ukendt Ekip sæt ;).

• #2   17. feb 2010 ...

carbon mod alu.

begge med Shimano Ultegra.

canyon vejer 7,95kg
    hvad vejer den anden ?

• Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   17. feb 2010 Jeg kan ikke se nogen oplysninger om vægt hos Bikebuster, men begge er jo alu stel og carbon gaffel. Så går ikke ud fra at forskellen er så stor. Jeg vil selvfølgelig undersøge det når jeg kommer nærmere en beslutning, når jeg har set alle jer eksperters råd hehe.

• #5   18. feb 2010 Carbon mod alu, der er stor forskel, de kører meget forskelligt. Der ud over er jeg ikke i tvivl om hvad jeg ville vælge, det blev til en Canyon hvis det stod til mig men det er dig der skal have den så du skal bestemme, men det har nok også lidt at gøre med at jeg ikke er så glad for battaglin, selvom det er fine cykler.

• #6   18. feb 2010 ...

Battaglin cyklens gaffel har en stål stilk, og den vejer.
    Canyon cyklens gaffel vil jeg gætte på har en alu stilk.

• #7   18. feb 2010 Canyon på alle punkter...

Kommentér på:
Canyon vs Battaglin

Annonce