{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.316 visninger | Oprettet:

Hvilke klistermærker til min MTB? {{forumTopicSubject}}

Hey CG.

Har endelige fået samlet mit "projekt" færdig og fået malet den osv.

Det ser rigtig godt ud som det er med den hvide farve med blåt perlemor i.. Men overvejer nu lidt og få nogle klistermærker sat på.

Men nu aner jeg jo ikk hvad stel det er, så ved ikke hvad jeg skal putte på. Så ville lige høre om der er nogen der kender nogle steder man kan få nogle fede mærker? eller bare et forslag til nogle fede stickers fra de forskellige mærker.. smiley

Eller vil det være for fesent at fx. sætte et Scott mærke på det måske er en anden producent? Ved ikke helt hvordan jeg har det med det .. smiley

Se cyklen her.. :
http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11197

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Setting up ceiling lamps 1.200 kr.
  • Montage af skabslåber, opsætning af lamper, billeder, knagerække, hylde 1.249 kr.
  • Reparation af vaskemaskine der lækker vand/stop i indtag af vand 1.200 kr.
  • Tilslutning af nyt komfur 1.250 kr.
  • Housecleaning work 300 kr.
  • Advarselslampe bil 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke klistermærker til min MTB?
  • #1   31. jan 2010 eftersom din forgaffel er fox, kunne du jo finde et nice fox sticker? smiley

• #2   31. jan 2010 Nicklas -----------> Ja det kunne jo være en ide.. smiley Men ved ikk om jeg synes det vil være for kedelig.. hehe..

• #3   31. jan 2010 det kommer jo an på hvilke stickers du finder ^^
    ellers kan man vel få stafferinger til cykler som man kan på crosser?

• #4   31. jan 2010 Nicklas ----------> ja det vil jeg jo også mene.. men synes ikk rigtig jeg kan finde noget nogle steder.. :S

• #5   31. jan 2010 Få stickers med navne og logoer som er tilsvarende dit udstyr smiley

• #6   31. jan 2010 Jesper
    også lidt det jeg hentyder til (:

• #7   31. jan 2010 mit forslag design dem selv eller få en til det i photoshop og print dem så hjemme på din printer. trykspar.dk har ark, der er billige.

mit forslag er så du eks. kalder cyklen crozzride/ crossride eller lignende, et navn der passer lidt til den stil at mtb kørsel du gør i. dette skriver du på overrøret og til underrøret skriver du eks fox rl series II eller noget lignende, der ser lidt blæret ud. teksten vil jeg sørge for at holde i en god kontrast til resten af cyklen, evt i samme farve som nogle af de andre mærker på gaflen og lignende. fed lækker og enkel skrift med lidt effekt i, evt, flertonet. det bedste er at lave skriften og prøve med forskellige effekter som du så vurderer på før du vælger.

jeg skal selv igang med min sommerracer, som er en peugeot competition 7000. mærkerne kan ikk fåes, så jeg vil lave dem selv i photoshop. mit valg kan du læse mærmere om i en tråd herinde

• #8   31. jan 2010 Michael -----------> lyder som en go ide.. tror måske jeg vil begive mig ud i at lave nogle selv, har photoshop.. så må prøve mig lidt frem.. smiley

Men tak for dit forslag..

• #9   1. feb 2010 ok alt efter hvor skrap du er så hold dine ideer lidt simple. pt slås jeg meget med at give det sidste 0 i 7000 en effekt der ligner en meteor der brænder op i atmosfæren. en fed effekt kan være skriften han solo eller ja jeg lister lige en række fede fonte:

3D let brk
    agency fb
    algerian
    alpha rev
    avquest
    benegraphic
    biergärten
    boston traffic
    bulvark nf
    cabaletta
    Goudy Stout
    han solo
    Parchment, skriver du store bogstaver ligner det et monogram, rigtigt fedt til teksten crossbike, med stort C
    Showcard Gothic
    tribal
    Vanilla Whale
    Wide Latin

mange ligger allerede i photoshop og resten kan vist hentes på DAFONT.COM

• #10   1. feb 2010 Michael --------> Er ikke verdensmester.. men må prøve mig frem.. smiley

Og mange tak for input.. smiley

• #11   2. feb 2010 velbekom. alt efter hvordan og hvorledes vil jeg også godt prøve at hjælpe dig med evt. udfordringer. jeg er ikke selv verdensmester i det, men har leget en del med ps herhjemme

• #12   2. feb 2010 hej faldt lige over denne tut. som måske var noget http://www.absolutecross.com/tutorials/photoshop/effects/highlighted-chrome/

det er en highlighted emboseret chrome tekst med blåt skær ( passer jo fint med perlemors isblå) evt. kan du gøre teksten chromesort eller med rødligt skær etc. for at give en kontrast.

• #13   2. feb 2010 Michael -----> Ja det ser ret fedt ud.. smiley Takker..

• #14   2. feb 2010 kig rundt efter effekter. der er også en på den side, mener jeg. den hedder SKY og er ret lækker til din cykel og en hvor de har lavet en effekt hvor de har "graveret" tekst ned i nogle træbrikker. drop træbrikkerne og se hvordan det ser ud hvis teksten er graveret ned på en transparent baggrund, så ser det ud som om det er graveret ind i stellet, tror jeg- skal selv se nærmere på den lige pludselig. der er også en effekt hvor skriften ligner graffiti på en mur. igen lav skriften med effekten, men undlad til sidst laget med muren, så der kun er skriften på transparent baggrund og se om det ser lækkert ud. evt gemmer du lige filerne både som pds, så du kan rette i dem og som png fil, lige klar til at blive kopieret over i filen med cýklen, hvor du så ligger dem på for at se resultatet. vælg laget og kig på blandingstilstanden. en af dem vil på pæn vis gøre billedet smelter godt sammen med det af cyklen

• #15   9. feb 2010 hej Kenny, hvordan går det med mærkerne. jeg slås stadig selv. har du lyst til at se mine ideer ligger de i min mappe med vintercyklen

• #16   9. feb 2010 Michael ------> der sker sQ ikke så meget .. har rodet lidt med det.. men ikk fundet det rigtige endnu.. smiley Men ser fedt ud det du har lavet.. smiley

Kommentér på:
Hvilke klistermærker til min MTB?

Annonce