{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Lite Carbon hjulsæt
  • #1   14. dec 2009 kender mærket og har set det. men ved ikke det store om det...

• #2   14. dec 2009 Har googlet det lidt. Det ligner et re-branded carbon hjulsæt. altså der er ikke nogen producent der hedder Lite. Så præcis hvem der har lavet hjulene kan jeg ikke lige se. Jeg kan se at lejerne er Japanske EZO lejer og DT eger. Jeg har selv hjulsæt med sådan nogle lejer og eger - de ruller helt fint. Mine hjul har 50mm profil og er i 3k vævning. vægten er ca 1600g for et par til dæk og slange. Jeg gav 4000kr for det.

• #3   14. dec 2009 Det er Hf-cykler der får dem lavet i asien et sted. De har vidst en patenteret teknologi, fælgene.

Overvejer også selv dette sæt.
    De er dog ikke UCI godkendt. :s Men jeg er dog ligeglad. Der er en del der kører med dem til løbene.

• #5   14. dec 2009 Men det er Hf-cykler der sælger Lite højprofil hjulene. Det er dem der har "udviklet" dem altså står for navn og sådan. smiley

• #6   14. dec 2009 Det tror jeg simpelthen ikke på Alexander P. Der må du meget gerne komme med nogle kilder. Når man kigger på specifikationerne, så består de af EZO lejer i generiske nav med DT eger på en generisk kulfiber ring. Det eneste jeg kan se HF selv har udviklet er de logoer der bliver klistret på. Det er vel en stor OEM producent der leverer varerne som så får et "Lite" mærke og sælges gennem en dansk distributør til forretninger. Jeg vil godt garantere, at der ikke er noget "special" fremstillet der, som f.eks zipps "dimples".

Jeg ved det naturligvis ikke - for jeg har ikke kunne finde noget information om dem, men netop defor (på grund af manglende information) så leder det mig til at tro, at der blot er tale om produkter som jeg har beskrevet ovenfor.
    En producent skal nok sørge for at forklare over for alle, hvorfor netop hans produkt er så meget bedre end andre, hvordan det skiller sig ud fra de andre. Det har jeg ikke kunne finde hos LITE. Jeg har derimod kunne finde de komponenter den består af - og de ligner til forveksling alle andre hjul som kommer fra OEM producenter.

• #7   14. dec 2009 Hov, ja min fejl.

Det distribuerer dem kun i Danmark. Der stod bare de ikke ville oplyse patentet, så blandet sammen med at de stod for importen her til landet, kom jeg til at tro det var dem der havde lavet dem. :s

(link fjernet)

Hvis fælgen er patenteret, så er det jo lige megetom vi får set fælgensopbygning. Den kan alligevel ikke kopieres, indenfor lovlige rammer.

• #8   14. dec 2009 Jesper er du glad for dem??? Jag kunne godt tænke mig at prøve dem til dæk og slange.... Hvor har du dem fra???Kostede de ikke mede end 4k for ny???

Kommentér på:
Ang. Lite Carbon hjulsæt

Annonce