{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mudder i kassetten
  • #1   26. nov 2009 Kan det være fordi du køre med shi(t)mano xt, og at den ikke vil skifte ordentligt ned på de mindste klinger når det er meget mudret?

• #2   26. nov 2009 Min shitmano kasette kører fint i mudder, men det er fordi SRAM bagskifteren fungerer så godt, og lader sig ikke slå ud af mudder på samme måde som shitmano. (har kørt med begge dele)

• #4   26. nov 2009 Nu bliver shitmano brugerne sure ; )

• #5   26. nov 2009 Må sku sige jeg aldrig har haft problemer med Shitmano ang mudder jo når tingende bliver slidt eller ude af jurstering kan det ske.
    PS køre kun shimnao selv.

• Ludvig T
    Ludvig T Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
    #7   26. nov 2009 jeg kører pt med shimano xt og har absolut ingen problemer med mudder. men ville en sram bagskifter fungere med mine xt skiftehåndtag.?

• #10   26. nov 2009 Det er en XT-bagskifter og jeg er ikke klar til at skifte til SRAM - intet religiøst. Det bliver når den er slidt op.

Nu er XT ikke Shimanos topmodel og kunne jo også skifte til XTR. Nogen med erfaring?

Indtil da må jeg leve med at kæden "hopper" og så skiftet op i et højere gear.

UW

• #11   26. nov 2009 Har du prøvet med nye pulley hjul ?

Eller tjekket justeringen, altså hvor tæt pulley hjulene kører på cassetten ?

Hvis du har kørt ca. 700 km. rigtig skovkørsel, så er kæden nok også ved at være godt slidt...

• #12   27. nov 2009 Jeg har også både kørt SRAM og Shitmano. Vil til hver en tid hellere have "Shitmano". Det virker langt lækere og kører dag efter dag uden at gøre væsen af sig. - Hvis ikke man er en idiot til teknik og vedligeholdelse altså.
    Jesus mand..

Ulf
    Få tjekket om dit drop er skævt, det er højst sandsynligt dér dit problem ligger, og ikke i at du har Shitmano.

Kommentér på:
Mudder i kassetten

Annonce