820 visninger
|
Oprettet:
Road: Træning i Århus {{forumTopicSubject}}
Efter ca. 12 års pause fra landevejsløb er jeg klar igen. Fik min nye Trek cykel i fredags og har kørt lørdag og søndag.
Men jeg mangler nogle gode træningsrouter i og omkring Århus. De må gerne være mellem 35 og 50km.
Vist der findes et vejkort hvor routen er tegnet på som kan linkes / sendes til mig, vil det være det mest optimale.
Planen er at træne mig selv op, så jeg kan komme til at cykle i en klub. Men efter 12 års pause fra alle former for motion, så skal der lige arbejdes lidt med konditionen og benmusklerne først
jun 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Cykler: 1 Emner: 177 Svar: 1.016
Hvis du kører lidt nord for århus, så kan du køre ned mod løgten strand og der kan du køre en tur på 40-50 km. afh. hvor du bor i århus.
jun 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 15
Jeg bord i Århus C.
Vil lige tjekke det ud mht Løgten.
nov 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Link:lystrupcykelmotion.dk
Her er du velkommen, træning i vintermånederne er selvfølgelig begrænset, men der køres både MTB og landevej om søndagen.
jul 2008
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 10 Svar: 63
Da jeg boede i Århus kørte jeg ofte ud af Skanderborgvej til Stilling....drej til venstre rundt om søen (det er en god bakke...) og hjem over Solbjerg (bagom ud af Mustrupvej). Det var ikke særligt præcist, men håber det var lidt inspiration.
tw
jun 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Cykler: 1 Emner: 177 Svar: 1.016
jun 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 15
Hvor lange er jeres søndags ture og i hvilket tempo ligger i i?
Jeg er jo lige startet op igen, så kondien og benmusklerne har lidt svært ved at følge med
Road: Træning i Århus