{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trigger vs twister
  • #1   13. okt 2009 Twister: når det er mudret og vådt og de er lidt slidte kan det godt være lidt svære at skifte gear. på nedkørelser kom jeg også til at skifte gear
    ¨
    Jeg fortrækker selv trigger men hvis dine ledbånd er rykker over så skal du self ikke tage trigger

• #2   13. okt 2009 har triggerne nu.. og er nemlig ned og skifte med håndfladen hver gang der skal skiftes ned fordi jeg ikk kan trykke den ind med tommelfingeren..

så overvejer kraftigt at skifte til twister..

men har nemlig tænkt over det samme som du siger simon

• #3   13. okt 2009 synes også det lyder som en god ide med twister i stedet,, så kan vi to lige finde en god pris på dine triggere

• #5   13. okt 2009 Jeg er helt klart til twister, syntes det er alt for fedt at køre med! Jeg har aldrig lavet et fejlskift med dem, hverken på nedkørsler eller når de har været våde.

De er helt klart anbefalelsesværdige herfra!

• #6   13. okt 2009 Det er da oplagt for dig at vælge twistere.!

Min personlige effaring med Sram X.0 twistere er ikke for fed, har kørt med det et par gange efterhånden og det tiltaler mig bestemt ikke. Udover skiftet som jeg ikke synes er optimalt, så er de virkelig irriterende at have i hånden en hel dag. Der fortrækker jeg så absolut bare mit normale greb med en trigger istedet for den store "klump".

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #7   13. okt 2009 Jeg har sram 7.0 halfpipe skifter på min gamle hest og det er jeg glad for. Men her er det jo hele grebet man drejer iforhold til x0 hvor det kun er den enerste del.
    Men jeg skal selv til at skifte og valget bliver nok x0 hvis jeg ikke finder et andet halfpipegreb tilsvarende det jeg har nu.

• #8   13. okt 2009 Hej
    Jeg har lige skiftet fra trigger til twister.

Jeg synes det er en enorm forbedring. Det er skønt at kunne skifte op og ned, på hele kransen bagpå. det skifter måske ikke lige så kontant som triggere, men absolut lige så præsist. jeg har heller ikke "fejl" skift som jeg havde med triggerne.
    Det med at de skulle være svære at skifte med i vådt og muddret vejr kan jeg heller ikke genkende.
    og så er der prisen 460.- for SRAM X.O.

men som alt andet er det jo en smagssag :0)

jesper

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #9   14. okt 2009 f.eks. her:

(link fjernet)

og det er for et sæt 3x9

• #10   14. okt 2009 eneste problem jeg nogensinde har haft med twisters var at jeg glemte hansker under en forholdsvis våd aften under nordic 24. Der kunne jeg ikke skifte meget andet ind 2-3 gear da min hænder gled.

MEN hvor mange køre udenhandsker idag?

Har aldrig oplevet et fejl skifte på nedkørelser eller andre steder.

De er også lettere ind triggers så vidt jeg husker smiley

Til sidst vil jeg lige sige. det er en smag som alt andet. Shimano vs sram - windows vs mac ect ect ect ect.

• #11   14. okt 2009 jeg købte mine hos webike

(link fjernet)

og så lige et indskud, de er lettere, mekanikken er langt mere simpelt - går ikke så let istykker. cockpittet bliver også mere strømlignet at se på.

Kommentér på:
trigger vs twister

Annonce