{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.520 visninger | Oprettet:

Martin T
Martin T
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 36

Specialized Stumpjumper FSR S-Works 07 {{forumTopicSubject}}

Hej forum :o)
Jeg har lige købt en ny MTB en Specialized Stumpjumper FSR S-Works 2007.
Cyklen er/var nedsat fra 59.995,- til 37.995,- jeg må indrømme at jeg langt af vejen har lade mig lokke af det nedslag på 22.000,- i prisen og samtidigt få en rigtigt fed cykel.
Jeg vedlægger et link så i kan se hvilken cykel jeg snakker om….. (link fjernet)
Jeg har så nogle spørgsmål til jer som ved en masse om MTB cykler.
1. er det en god handel eller er der en grund til at den er nedsat med så meget.?
2. Det er en 2007 model men ville det være muligt evt. At bruge alle dele på et andet og nyre stel fra Specialized med tiden…?
3. Er der nogle som kender cyklen og hvad er din vurdering..?
4. Det udstyr som den har er ”up to date” og holder det nu.?
5. Er prisen på 37.995,- ok når man tænker på den er 2 år gammel men do helt ny. Købt hos Byman cykler Kbh Ø.
Håber i kan hjælpe med nogle svar.
/Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Specialized Stumpjumper FSR S-Works 07
  • #1   13. sep 2009 Kig på Canyon cykler istedet. De er super billige fordi de har en anden logistik end andre. Du kan få fuld carbon fullys til "billige" penge derinde !

• #2   13. sep 2009 Godt at se at folk læser indlægget ordentligt inden de svarer

Står den udstyret fuldstændig som på det link du har puttet ind

• #3   13. sep 2009 Racer G, hvad mener du med det ?

Jeg synes cyklen er for gammel rent udstyr mæssigt

• #4   13. sep 2009 Han HAR købt cyklen

• #5   13. sep 2009 Så er det fandme da nogen mærkelige spørgsmål at stille. Man køber sq da ikke en vare og spørg om den virker efter den er købt ?

• #6   13. sep 2009 Altså dele bliver ikke dårlige af at teknologien er 2 år gammel.. Det var fantastiske dele dengang og er stadig kanon dele.. Super, super fed cykel, og rammen er der da ingen grund til at skifte smiley Kanon cykel som du garanteret bliver glad for.. Ved ikke om prisen er fair, men Specialized er jo kvalitet så det rykker!

Tillykke med den.. smiley

• Martin T
    Martin T Tilmeldt:
    sep 2009

#7   13. sep 2009 Hej igen
    Racer G. Ja den har samme setup som den jeg linker til....
    Nicolai G nej det er det faktisk ikke jeg måske kommet i tvivl og det er et klogt køb, skriver jo at jeg nok lod mig lokke af det afslag på 22.000,- og nu lige ville høre nogle som har langt mere styr på MTB cykler en jeg selv..... og jeg spørger for at lære og blive klogere på MTB cykler.

/Martin

• Martin T
    Martin T Tilmeldt:
    sep 2009

#8   13. sep 2009 Jeg har lagt et depositum og skal hente den i morgen og betale resten der..... vil lige sikre mig at jeg nu ikke køber noget som ikke holder, ej heller noget som er alt for dyrt....
    jeg har naturligvis prøvet cyklen som er fed, men vil bare lige være helt sikker da det jo en dyr cykel.

/Martin

• #9   13. sep 2009 Vi skal lige have slået det fast, hvilken type MTB havde du forestillet dig at skulle køre? Hvor og hvor aggressivt? Det ligner lidt en All Mountain (ret mig hvis jeg tager fejl), og dette er en kanon type cykel for ham/hende der gerne vil kunne køre over det hele, men ikke vil køre seriøse løb.. Så for den der bare vil lege er det en god cykel.. Hvis du derimod vil køre lidt officielle løb også, så er den her nok en af de bedste XC cykler på markedet.. Det er virkelig et røverkøb!

http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=779

• Martin T
    Martin T Tilmeldt:
    sep 2009

#10   13. sep 2009 Enig René H.... min plan er at køre over det hele, men ikke noget seriøst måske lidt motionsløb en gang i mellem.

/Martin

• #11   14. sep 2009 Helt enig med jesper
    Når det er den du linker til så er det for dyrt, der er flere dele som ikke er topkomponenter, og det SKAL det være til de penge

• #12   14. sep 2009 Tænker her på bremser som ikke engang er de næstbedste fra shimano og forskifteren som kun er næstbedte i shimanoserien

delene fejler sådan set ikke noget, det er bare ikke godt nok til de penge

Havde været en anden sag hvis den var udstyret som på specialized hjemmeside

• #13   14. sep 2009 (link fjernet)

denne havde været et bedre bud

• #14   14. sep 2009 det er da alt for dyrt som der bliver nævnt..

ville til hver en tid hellere tagen en canyon lux 9.0 LTD som enda er billigere end det du skal gi..

http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=779

og det er top komponenter..!

• #15   14. sep 2009 Køb min istedetfor og spar 20 kilo

• #16   14. sep 2009 Lad vær med at græd snot over hvad de andre siger. Vær glad for din cykel den er jo ikke just dårlig.

man vil med 100% sikkerhed altid kunne finde en på nettet der er billigere/bedre osv osv.

Du gik ind i en forretning og fik den service som man nu en gang får der. Byman er ikke just nogen dårlig forhandler.

De andre fully's er jo også fine nok. Dog har Martin valgt en trail fully og ikke en XC fully som en Lux og Spark er. Dog vil man stadigvæk kunne finde andre trail fully's der er billigere på nettet.. Det kan man altid.

• #17   14. sep 2009 Ah. Læste det første hvor han skrev han havde købt =)

Man kan helt sikkert finde billigere cykler rundt omkring. Det har folk jo også gjort om det så lige er i den katagori han søger er så en anden sag.

Martin skal nok gøre op med sig selv om han vil have service fra en forretning, eller en web sted hvor servicen kan ligge på et meget lavt sted. Det er alt andet ind lige noget mere bøvlet når der er problemer med den er det så reklamation eller bare en bruger fejl. skal den så sendes tilbage til UK/DE ect ect. Så mister man sin cykel i X antal uger, kontra hvis man har købt den i en forretning hvor man bør kunne for svar på sine spørgsmål og problemer med sin cykel hvis de skulle komme....

• #18   14. sep 2009 Michael G: og hvis du læser nogle af de andre indlæg han har skrevet, så kan du se han kun har betalt deposition, og ikke betalt for hele cyklen endnu smiley

• #19   14. sep 2009 Yes det gjor jeg også smiley

• #20   14. sep 2009 og lige for en god ordens skyld...

så kig på den korrekte cykel her hos byman http://www.byman.dk/website3/product/show/2311

Der vil i kunne se andre bremser anden gaffel. andre hjul...

Så er den pengene værd... det vil jeg mene =)

• #21   14. sep 2009 Køb den.. smiley

• #22   14. sep 2009 Til folk som foreslår en canyon, hvor man får mere for pengene. Så husk lige på at det slet ikke er den samme cykel, jeg ville aldrig købe en canyon fremfor en specialized, når det kommer til fully ihvertfald. Der kan man slet ikke sammenligne de to rammers egenskaber. Den specialized ramme er klart bedre.

• #23   14. sep 2009 Det er en superfed bike, men det er en meget dårlig deal du får fremlagt. Du kan få SÅ meget mere for pengene hvis du kigger andre steder...også fra specialized.

Kommentér på:
Specialized Stumpjumper FSR S-Works 07

Annonce