{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.695 visninger | Oprettet:

Brian M
Brian M
Følger: 1 Emner: 76 Svar: 178

Carbon racer {{forumTopicSubject}}

Jeg skal så småt til at bygge en ny racer op og kunne tænke mig lidt inspiration til valg af rammen.

Jeg skal have en ramme som er stiv og stærk og som kan tåle min vægt på omkring de 100 kg.

Jeg vil helst have en ramme med så lidt slope i overrøret som muligt, da jeg dels ikke rigtig kan finde mig til rette med det skrå rør og dels synes det ser pænere ud med et lige rør.

Og jeg vil ikke have integreret sadelrør.

Prisen er ikke det væsentligste men vi skal ikke op på Pinarello Prince eller Principia C60 niveau.

Hvad vil I foreslå?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• En lille panel skal males 205 kr.
  • Udluftning af gulvvarme 500 kr.
  • Rengøring af Lejlighed/Værelse 1.500 kr.
  • Utæt dør/dør binder 1.500 kr.
  • Ophæng af gardiner og fladskærm 500 kr.
  • Skift af tag 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carbon racer
  • Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    okt 2007

#1   21. aug 2009 Har selv kigget på Cannondale Super Six. Er der nogen der har erfaringer med dette mærke?

• #4   21. aug 2009 "Ikke Pinarello Prince og Principia C60 prisniveau.. Hvad så med en Pinarello F4:13 eller Principia C16/C24T? (;"
    godt svar, hehe smiley

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    okt 2007

#5   21. aug 2009 Hmmm.

Det var vist også lidt svævende, det prisniveau.

Men så lad os sige, absolut ikke over 20000

• #6   21. aug 2009 Siger det samme som FHM Addicted ' ;o)

• #7   22. aug 2009 http://www.cykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=11957

Så meget lækker lir samlet på et sted

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    okt 2007

#8   22. aug 2009 Jeg har siddet og kigget i galleriet på alle Jeres lækre racere.

Og jeg må indrømme, at jeg er gået hen og blevet forelsket i en Kuota KOM. Specielt Christian Gs er fantastisk. Men også Cycleshops demo racer er superlækker.

Men spørgsmålet er så nu om en KOM har de kvalifikationer jeg efterlyser:

Er det en ramme som er stiv og stærk og som kan tåle min vægt på omkring de 100 kg?

Hvad mener I?

• #9   22. aug 2009 jeg ville vælge mellem cervelo R3 - storck Scenario og til sidst og mindst canyon.

cervelo og storck er knald hamrende fede og stive cykler.

Alternativt kan du vælge cervelo RS den er næsten lige så god som R3
    men med noget mere komfort i. (og så er den billigst)

jesper

• #10   22. aug 2009 De nævnte cykler bliver banket til rødgrød af Canyon ;o)
    Meeeen, laaaang ventetid på deres varer :o/

• #11   22. aug 2009 Det er da vist kun prismæssigt. du kan da ikke i "ramme alvor" mene, at canyon er en bedre ramme end både storck og cervelo.

selfølgelig er der smag og behag, men at sige at den banker de andre til rødgrød, er nok at tage munden for fuld.

jesper

• #12   22. aug 2009 Yup, de tæskede bogstaveligt de nævnte rammer ;o)
    Ingen link, det er i cykelmagasiner. Kan evt. se stærkt beskårede resultater på Canyons hjemmeside...men der nævner de ikke de slagne mærkers navne.
    Faktisk har de endnu ikke tabt nogen test på sammenlagte point, hverken på internetsider eller store magasiner.
    De har dog i et par få test ikke haft de stiveste stel, men vandt dog alligevel overbevisende blandt andet pga deres komfort og styrke.
    Og det er lige præcis grunden til at jeg stadig venter tålmodigt på min Canyon, her 2 mdr efter jeg indbetalte 44000.- :o/

• #13   22. aug 2009 Og prismæssigt? Rammen på den jeg har bestilt koster altså 15 grå, fair pris for god kvalitet...og mere nægter jeg at ofre ;o)
    Udseendet vil altid være en smagssag...jeg hælder til så klassiske former som muligt, vurderet ud fra et æstetisk syn men også mht holdbarhed.
    Sry misbrug af tråden...hehe

• #14   23. aug 2009 Ja FHM, læs igen..jeg skriver jo netop at prisen er 15 grå ;o)
    Har skam check på mine Canyon´s...hehe

• #15   23. aug 2009 Ja, anbefaler den i forhold til det andet forslag om en ramme i 10 kilo´s klassen ;o)
    Og der mener jeg bestemt at CF er et rigtig godt køb.
    Og den vinder forøvrigt også alle tests...ikke voldsomt men vinder dog.
    Er lige sat ned i pris.

• #16   23. aug 2009 jeg fik min cervelo R3 til .16.000.- det er jo bare at handle prisen ned.

sidste årsmodeller kan du få til endnu billigere pris. RS har jeg set til 10.000.- hos rexcykler.dk

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    okt 2007

#18   23. aug 2009 Racer G: Jeg har lige siddet og savlet længe og grundigt. Men den er desværre for lille til mig. Og så har jeg vist også forelsket mig mere i den helt sorte udgave.

Men er det nu også den rette ramme for mig i forhold til nedenstående?

Er det en ramme som er stiv og stærk og som kan tåle min vægt på omkring de 100 kg?

Hvad mener I?

Kommentér på:
Carbon racer

Annonce