{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

michael k
michael k
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13

cykel buddies søges roskilde {{forumTopicSubject}}

Hej alle interesseret, jeg er lige flyttet til roskilde, har íngen at cykle med.
Jeg er den stolte ejer af en rivette r6 racer med fuld sram red, jeg er begynder, tror jeg godt jeg kan kaldes, ligger lidt over 30km/t gennemsnit.
Jeg er også den stolte ejer af en cube ltd pro.
Jeg søger bare nogle at cykel sammen med.
Jeg er 22 år gammel, arbejder som karrosserismed, men har søgt ind i falck som redder. håber der er nogle interesseret til en lille hyggetur og en sladder.

MVH. Michael Krogh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cykel buddies søges roskilde
  • #1   18. aug 2009 hej..
    Dette link er måske noget for dig.
    (link fjernet)

vh
    René

• #2   18. aug 2009 Du skal være meget velkommen til at køre med HFCK - Hedehusene/Fløng Cykel Klub. Personligt ville jeg tro du fik meget mere ud af at køre med et større fællesskab som HFCK. Hos os finder du altid en sjæl der er villig til at hjælpe (:

Afhængig af ambitioner osv. har vi både nyligt opstartet motionsafdeling, og egentlig elitetræning, hvor tempoet selvfølgelig er højere.
    Dog kan du altid finde nogen til dit eget tempo (:

Du er meget velkommen til at tjekke vores hjemmeside som lige har fået et makeover. Hvis du har spørgsmål e.lign. er du meget velkommen til at finde enten en træner eller undertegnede, som er rytterrepræsentant, under "Kontakt".

http://hfck.dk/

• michael k
    michael k Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #3   18. aug 2009 tak for svarende jeg undersøger begge muligheder.

Kommentér på:
cykel buddies søges roskilde

Annonce