{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DT Swiss
  • #1   12. apr 2009 DT Swiss er kvalitets vare !

• #2   12. apr 2009 Vil mene at DT-Swiss er bedre kvalitet end AC

• #3   12. apr 2009 Hej

Har for et par måneder siden fået spundet nogle nye fælge til min XC, brugte lang tid og forhørte mig hos et væld af XC folk, der alle bruger meget tid på detaljer. Jeg endte op med et DT 240s nav, som jeg nu har kørt nogle måneder og det spiller bare. Ekstremt dejligt og roligt rul.

Så når nu jeg ikke lige havde råd til Chris King nav. Resten af delene på mine fælge er aero eger, samt FRM 330 fælg, altså let i yderkanten for minimal vægt der skal kastes rundt.

• #4   13. apr 2009 Enig med Bo.. DT er højere kvalitet end AC.

Syge hjul du har fået bygget dig der Esben.. Virkelig et value-build.

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 178
    #5   13. apr 2009 Men ville man få mere ud af selv at få bygget hjul med for eksempel DT 240s eller King nav og så selv vælge eger og fælge frem for at købe et færdigt sæt?

• #6   13. apr 2009 Om man ville få mere ud af at bygge selv. Jeg vil mene det kræver en der har forstand på at bygge hjulene, jeg brugte f.eks. vores lokale cykelpusher (som er sponsor i vores MTB-klub) og som jeg ved kan bygge hjul.

Et er dog sikkert, du kan med hjælp få specificeret hjulsættet så det passer til din type kørsel og din vægt. F.eks. koster DT 240s omkring +3.000 for et sæt, men jeg ved så også at de er ekstremt robuste, lette og kører som en drøm.

Ellers er der ikke andet at gøre at kaste sig ud i at undersøge tingene, det værste der kan ske er at du får god indsigt i hjulsættets dele.

God jagt på hjulsættet.

Kommentér på:
DT Swiss

Annonce