{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.884 visninger | Oprettet:

Mtb licens {{forumTopicSubject}}

Når jeg sidder og kigger løb rundt omkring i landet, bliver jeg ved med at falde over Sram ligaen, men mit spørgsmål lyder så, hvordan ligger niveauet i c licens for Herre, jeg træner 3-4 gange i ugen på mtb og 2 gange styrke træning, og jeg har kørt motionsløb før, og er endt fra midt i feltet og frem.

Nogle der har erfaringer med c licens? Og hvad er erfaringerne?
Jeg syntes også det lyder spændende, at ruterne skulle være mere udfordrende ved licens løb end et motionsløb.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mtb licens
  • #1   13. maj 2014 Ved ikke om du har køre dustcup, men sidste år prøvede jeg at køre et licens løb, I here C. Blev nr. 16 Bliver normalt mellem 10-20 herreklassen til dustcup. ( Start 2)

Min erfaring fra DM XCO I næstved var, at ruten var noget mere teknisk, større drop og en noget mere hård rute. Men I år er det lavet lidt om ang. licens, så ved ikke om man kan købe dag-licens mere?

• #2   13. maj 2014 Man kan stadigvæk købe endags-licens i følgende klasser: U11, U13, U15, U17, U13P, U16P, U19P, H40, Women B, Women D40 and Men C (maks 2 gange om året).

Ellers står der meget mere om sram-ligaen på deres hjemmeside smiley
    http://mtbliga.dk

• #3   13. maj 2014 Jeg har meldt mig til Hotcup, og skal køre det første løb d. 1 juni i den cup, så må jeg lige se hvor jeg ligger henne der, og så vil jeg prøve at tilmelde mig et dustcup løb:)

Kommentér på:
Mtb licens

Annonce