{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.810 visninger | Oprettet:

Mtb licens {{forumTopicSubject}}

Når jeg sidder og kigger løb rundt omkring i landet, bliver jeg ved med at falde over Sram ligaen, men mit spørgsmål lyder så, hvordan ligger niveauet i c licens for Herre, jeg træner 3-4 gange i ugen på mtb og 2 gange styrke træning, og jeg har kørt motionsløb før, og er endt fra midt i feltet og frem.

Nogle der har erfaringer med c licens? Og hvad er erfaringerne?
Jeg syntes også det lyder spændende, at ruterne skulle være mere udfordrende ved licens løb end et motionsløb.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mtb licens
  • #1   13. maj 2014 Ved ikke om du har køre dustcup, men sidste år prøvede jeg at køre et licens løb, I here C. Blev nr. 16 Bliver normalt mellem 10-20 herreklassen til dustcup. ( Start 2)

Min erfaring fra DM XCO I næstved var, at ruten var noget mere teknisk, større drop og en noget mere hård rute. Men I år er det lavet lidt om ang. licens, så ved ikke om man kan købe dag-licens mere?

• #2   13. maj 2014 Man kan stadigvæk købe endags-licens i følgende klasser: U11, U13, U15, U17, U13P, U16P, U19P, H40, Women B, Women D40 and Men C (maks 2 gange om året).

Ellers står der meget mere om sram-ligaen på deres hjemmeside smiley
    http://mtbliga.dk

• #3   13. maj 2014 Jeg har meldt mig til Hotcup, og skal køre det første løb d. 1 juni i den cup, så må jeg lige se hvor jeg ligger henne der, og så vil jeg prøve at tilmelde mig et dustcup løb:)

Kommentér på:
Mtb licens

Annonce