3.317 visninger
|
Oprettet:
Cykelshorts {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har fået et par Craft cykelshorts med seler, men de er til mænd, kan en kvinde godt bruge disse? Og hvad er forskellen på den mandlige og kvindelge model?
På forhånd tak
nov 2013
Følger: 31 Følgere: 57 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 79
ved ikke hvordan du bygget men hvordan ser det ud ved skridet tænker bare hvis du unødig folder så vil det irreterer hvis forstår
men det er vel kun at prøve det, husk på at du skal føle det sidder godt
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 18 Cykler: 7 Emner: 47 Svar: 1.073
Indlægget i buksen er anderledes, da trykzonerne ikke er ens for mænd og kvinder.
Så jeg vil klart anbefale at bytte dem til en dame model
Og så er selerne på damemodeller også anderledes udformet/placeret, så der er plads til brystpartiet.
(selvom nogle mandlige motionister måske også godt kunne bruge plads til brystpartiet;))
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 9 Cykler: 1 Emner: 27 Svar: 335
Der er ofte en anden pude-form i en kvinde model, da vi jo ikke ser helt ens ud os mænd og damer i det område...
Selerne kan også sidde uheldig, hvis en kvinde tager en here model på.
Jeg syntes du skulle tage ned i en sports butik og prøve en dame model, så kan du jo se og mærke forskel.
nov 2013
Følger: 31 Følgere: 57 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 79
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 18 Cykler: 7 Emner: 47 Svar: 1.073
http://www.bikerumor.com/2013/06/25/presscamp-2013-sugois-restroom-friendly-womens-rs-pro-bib-shorts/
sep 2013
Følger: 3 Emner: 6 Svar: 101
feb 2013
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 19
Og det er korrekt, som mændene skriver i kommentarerne, selerne er udformet meget forskelligt! Ved damemodellerne kan man nærmest ikke mærke, at man har seler på, når man sidder på cyklen. Det kan man derimod godt (synes jeg) ved herremodeller.
Men det er nok et smag og behags spørgsmål, og hvordan din krop ser sig ud
aug 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22
Cykelshorts