{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykelshorts
  • #1   2. jan 2014 mænd har som regel behov for mer plads ved klokkeværket, hellere kvinder med mand bib end omvendt smiley :D smiley :D

ved ikke hvordan du bygget men hvordan ser det ud ved skridet tænker bare hvis du unødig folder så vil det irreterer hvis forstår smiley

men det er vel kun at prøve det, husk på at du skal føle det sidder godt

• #2   2. jan 2014 Det er ikke for sjov at flere mærker, inkl. Craft laver dame specifikke shorts.
    Indlægget i buksen er anderledes, da trykzonerne ikke er ens for mænd og kvinder.

Så jeg vil klart anbefale at bytte dem til en dame model smiley

Og så er selerne på damemodeller også anderledes udformet/placeret, så der er plads til brystpartiet.
    (selvom nogle mandlige motionister måske også godt kunne bruge plads til brystpartiet;))

• #3   2. jan 2014 Som udgangspunkt kan du godt bruge dem. Hvis de sidder godt og du føler at puden sidder hvor den skal.

Der er ofte en anden pude-form i en kvinde model, da vi jo ikke ser helt ens ud os mænd og damer i det område... smiley

Selerne kan også sidde uheldig, hvis en kvinde tager en here model på.

Jeg syntes du skulle tage ned i en sports butik og prøve en dame model, så kan du jo se og mærke forskel.

• #4   2. jan 2014 fandt lige ud af at du for problemer med brystpartiet, da bib til mænd har en lang åbning iforhold til kvinderne da man har lavet sådan at når vi mænd skal tisse skal vi ikke til at tage hele tøjet af og istedet bare hive den op derfra.

• #5   2. jan 2014 Her er dame specifikke shorts, som er lavet således, at du ikke behøver tage alt tøj af for at komme på toilettet smiley

http://www.bikerumor.com/2013/06/25/presscamp-2013-sugois-restroom-friendly-womens-rs-pro-bib-shorts/

• GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 3 Emner: 6 Svar: 101
    #6   2. jan 2014 Jeg har et par "specialized" - uden puder - til mænd.. de passer altså rigtig godt.. selvom jeg har en "lidt anden form" smiley

• #7   2. jan 2014 Jeg har lige som du, også et par Craft, som egentligt er en mandemodel. De fungerer ok, men på en tur over en time, så begynder de altså at sidde og irriterer lidt. Dertil har jeg et par dameshorts og de er fantastiske! Ingen irritation nogen steder.
    Og det er korrekt, som mændene skriver i kommentarerne, selerne er udformet meget forskelligt! Ved damemodellerne kan man nærmest ikke mærke, at man har seler på, når man sidder på cyklen. Det kan man derimod godt (synes jeg) ved herremodeller.
    Men det er nok et smag og behags spørgsmål, og hvordan din krop ser sig ud smiley Kan kun anbefale, at du tager til en cykelshop og prøver nogle forskellige modeller smiley

• Heidi R
    Heidi R Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22
    #8   22. mar 2014 Jeg kører i mandemodel både de lange og korte med seler, ingen problemer men det er noget man skal prøve sig frem til hvad der passer en, smiley

Kommentér på:
Cykelshorts

Annonce