1.605 visninger
|
Oprettet:
Valg af MTB {{forumTopicSubject}}
Hej. Er grøn i MTB-universet. Men overvejer at investere i en MTB som er planen skal bruges som transportmiddel samt ture i skoven. Jeg ved ikke rigtig helt hvad jeg skal gå efter både af mærker og udstyr. Nogle forslag? Personligt ku jeg forestille mig noget som Specialized, Merida, Ghost, Cannondale m.fl.
Jeg er studerende og ville nok ikke kunne smide meget mere i den end max 6000,-.
Ville det være snedigt at købe en ny? eller ville jeg få mere udstyr og bedre cykel for pengene, hvis jeg køber en brugt. Der tænker jeg at garanti og kvitteringer ofte er en mangelvare.
På Forhånd tak
Mvh Dorthe
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Cykler: 2 Emner: 22 Svar: 309
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Cykler: 7 Emner: 18 Svar: 244
Dette er evt. en mulig.
Gode komponenter til en okay pris.
Dog er Bike discounts reklamations afdeling til at lukke op og skide i. Idet de snylter ens sag i langdrag, indtil man giver op.
De har nogle rigtige gode tilbud, og lækre cykler. Dog er deres kundeservice meget ringe.
jul 2010
Mange der sælger deres brugte cykler, forlanger for meget for dem.
En cykel der har kørt i et år, sælges måske med 25% tab ift. udsalgspris på udgåede modeller.
Så kan man regne ny kæde, klinger, kabler mm. oven i hatten indefor 500-1000km.
Så efter min mening, kan det ikke betale sig, før man kommer op i cykler over 10000kr.
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 4 Svar: 13
For det René skriver kan der i hvert fald være noget om
Hvilke mærker og modeller tænker i så? Jeg har hørt at hydrauliske bremser sku være rimelig godt.
mar 2010
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 9 Svar: 51
Hvis jeg var dig, ville jeg læse denne guide, som omhandler gode råd ved køb af mountainbike: http://cykelspurt.dk/gode-rad-ved-kob-af-mountainbike/
Mvh Tobias.
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Cykler: 4 Emner: 27 Svar: 33
jan 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
Jeg stod i samme situation som dig. Max 6000,- og Helt grøn på området.