{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Taktik i Tour'en {{forumTopicSubject}}

Hej,

nu har man jo siddet og set Tour'en i en uges tid og der er noget som egentlig undrer mig lidt.

Under etaperne så er det muligt at se inde i holdbilen og høre dem snakke, specielt bed jeg mærke i Holm's bil hvor man hørte hans instrukser. Er det ikke at udlevere sin taktik så andre hold kan afværge det ?

Og Chris Anker, han giver da i hvert interview en ret detaljeret opskrift på hvad Saxobank skal ?

Umiddelbart syntes jeg da ikke at det er synderligt klogt at offentliggøre sin taktik på forhånd ?

J


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taktik i Tour'en
  • #1   19. jul 2009 Hmm, tror ikke rigtig der sker noget ved det..

    Jo mindre at journalisterne fortæller det videre, hvilket jeg måske tvivler lidt på. Ihvertfald ikke i Chris Ankers tilfælde, da det jo er til dansk tv han fortæller det, og ville være snotdumt at de danske journalister fortæller det videre. smiley


  • #2   19. jul 2009 Nu lever jeg så i troen om at det tv vi ser her hjemme også kan ses i udlandet smiley Så når først det er på tv så er det jo ude

  • #3   19. jul 2009 Jeg tror de fleste hold har en god ide om hvad de andre hold har tænkt sig rent taktisk, så tror ikke det er de store hemmeligheder der kommer ud.

    desuden kan det vel også være en taktik at sige det ene og gøre det andet?


Kommentér på:
Taktik i Tour'en

Annonce